Zarządzanie siecią IT, monitorowanie sprzętu, kontrola oprogramowania… to dla wielu firm wielki stres. Operacje tego typu są zazwyczaj skomplikowane, a źle przeprowadzone – generują liczne kłopoty i straty. Dzięki Archcreatorowi może się to zmienić. Być może będzie to drugi produkt z Żywca, który wielu zestresowanym szefom i pracownikom zapewni dobry sen.
Wdrożenie systemu przynosi – w efekcie – obniżenie kosztów funkcjonowania infrastruktury IT firmy, dba o jej bezpieczeństwo i pomaga racjonalnie zarządzać jej zasobami. Pozwala też na ekonomiczne planowanie inwestycji w tej dziedzinie. Ponadto system kontroluje aktywność pracowników w sieci, co pozwala zbadać faktyczny czas pracy przy komputerze, dając przy tym możliwość uzyskania informacji na temat grupy pracowników najmniej wydajnych albo przynoszących stratę dla finansów lub wizerunku firmy. Dzięki temu można opracować skuteczną metodę poprawy tej sytuacji.
Software firmy Infonet Projekt S.A. jest w pełni polskim produktem. Został stworzony z myślą o administratorach infrastruktury informatycznej. Ma służyć, jako narzędzie zapewniające sprawne zarządzanie siecią IT, łącząc w sobie funkcjonalność, innowacyjność, nowoczesną technologię oraz intuicyjny interfejs. O zaletach produktu przekonało się już ponad 200 klientów różnych sektorów, korzystających z rozwiązań ArchCreatora w celach inwentaryzacji i bieżącej kontroli posiadanego oprogramowania, inwentaryzacji i śledzenia zmian w konfiguracji sprzętowej, szyfrowanej archiwizacji danych, skanowania procesów oraz usług systemowych, nadzoru i blokady napędów wymiennych, zdalnego zarządzania, a także do nadzoru WWW i aplikacji.
Infonet Projekt S.A. rozwinął system ArchCreator o moduł serwisowy. Aplikacja dostępna jest od 1 lipca 2009 r. Jest to profesjonalne rozwiązanie typu HelpDesk, które może działać również niezależnie od całej aplikacji ArchCreator. Dzięki temu rozwiązaniu pracownik może w krótkim czasie zgłosić awarię sprzętu i usług czy problem z oprogramowaniem oraz uzyskać wsparcie techniczne, korzystając z intuicyjnego panelu dostępnego poprzez przeglądarkę WWW. Baza awarii, która uzupełnia się automatycznie, może posłużyć, jako źródło informacji, tak dla techników, którzy poszukują rozwiązania problemu, jak i dla użytkowników, którzy będą mogli wyświetlić sobie charakterystyki najczęściej pojawiających się problemów wraz z ich rozwiązaniami. Prowadzenie bazy rozwiązań najczęstszych problemów może w znacznym stopniu odciążyć informatyków, ponieważ z wieloma problemami użytkownik jest w stanie sobie poradzić sam.
Moduł Serwisowy przede wszystkim usprawnia prace działu IT poprzez: kontrole obciążenia działu IT (ilość usuniętych usterek, statystki pracy inżynierów oraz najczęściej pojawiających się awarii), optymalizację podziału pracy pomiędzy pracowników działu IT oraz przegląd awaryjności sprzętu.
Więcej informacji na temat produktu na www.infonet-projekt.com.pl/archcreator
Firma Infonet Projekt S.A. funkcjonuje na rynku od 1995 roku. W marcu 2009 zmieniła formę prawną na Spółkę Akcyjną. Główna siedziba, która znajduje się w Żywcu, posiada oddziały również w Warszawie i we Wrocławiu. Firma opiera swój potencjał na dużym doświadczeniu specjalistów, ugruntowanej pozycji na runku IT, odpowiednim doborze partnerów oraz sprawnie działającym zapleczu handlowym i technicznym. Uhonorowana została tytułem Partnera przez firmy: IBM, Lenovo, Microsoft, Cisco, HP oraz Toschiba. Dzięki niezwykle dynamicznemu rozwojowi w 2008 roku dołączyła do elitarnego klubu Gazel. Od pięciu lat dostarcza zaawansowane systemy informatyczne dla firm.