Coraz więcej mieszkańców aglomeracji warszawskiej kupuje w internecie artykuły spożywcze. Sieć, będąca przed świętami najczęstszym miejscem zakupu prezentów pod choinkę, przez coraz większą liczbę internautów traktowana jest jako źródło produktów na wigilijny stół.
– W okresie przedświątecznym ilość zamówień w naszym sklepie wzrosła ponad 100% – mówi Grzegorz Bielecki z warszawskich delikatesów internetowych A.pl – Zabiegani warszawiacy kupują u nas, gdyż nie chce im się stać w sklepowych kolejkach. Wolą umówić się z kurierem po pracy i odebrać zakupy na progu swojego mieszkania. – dodaje.
W przypadku sprzedaży ryb i podobnych towarów najważniejsze jest zapewnienie odpowiedniej świeżości. Dlatego artykuły, które szybko się psują, są dostarczane do magazynu na bieżąco tak jak w przypadku tradycyjnych sklepów. Przed wysłaniem do klienta wszystkie produkty są poddawane trzystopniowemu procesowi kontroli – najpierw podczas kompletowania zamówienia, następnie zaś w dziale pakowania i wysyłki. Na czas transportu towar jest pakowany w specjalne kontenery. Do klientów przewozi się go samochodami wyposażonymi w zamrażarki oraz przenośne lodówki. Jeżeli pomimo tych zabezpieczeń klient nie jest zadowolony z towaru, może odmówić jego przyjęcia lub poprosić o wymianę.