Już teraz warto wspomnieć i zaprosić na konferencję @Rewolucja Biznesu, która odbędzie się w dniach 12-13 maja w Centrum Finansowym Puławska w Warszawie.
Celem projektu @rewolucja biznesu jest pokazanie profesjonalnego i nowoczesnego podejścia do poznania świata e-klienta. Jego zrozumienie i poznanie zachowań behawioralnych umożliwi tworzenie komunikacji z e-klientem w sposób naturalny i bardziej skuteczny.
Koncepcja projektu @Rewolucja Biznesu opiera się na głównych wyznacznikach e-biznesu, najważniejszych etapach działań nazwanych cztery Z. Są one drogą pozyskania użytkownika jako naszego e-klienta.
Pierwsze Z: Znaleźć
Pierwszy wyznacznik odpowiada na pytanie w jaki sposób prowadzić działania marketingowe, tak aby e-klient nas zobaczył, o nas usłyszał, w oparciu o zachowania behawioralne. Pozycjonowanie służy dotarciu do e-klienta w sposób naturalny, tak aby nie zdawał sobie nawet sprawy z kierowania przekazu reklamowego.
Drugie Z: Zobaczyć
Jak konstruować przekaz by był on zauważony przez klienta na tle morza innych komunikatów reklamowych? Gdzie i jak zamieszczać naszą informację, by była ona wysłuchana bądź zauważona przez naszego e-klienta? O zasadach eye-trackingu powinien wiedzieć każdy e-marketer i wedle nich kierować przekazy komunikacyjne i reklamowe.
Trzecie Z: Zapragnąć
Po tym jak klient nas znajdzie i zobaczy musi nas zapragnąć. Pragnienie jest podstawą decyzji zakupowych. Jak uwieść e-klienta? Jakie działania przeprowadzić w ATLu a jakie w BTL by nas zapragnął? Odpowiedzią są tajniki neuromarketingu.
Czwarte Z: Zostać naszym e-klientem
By E-Klient został naszym lojalnych klientem musimy budować silne relacje pozakupowe w ramach dużych grup społecznościowych i oprzeć je na długofalowej e-lojalności. Zmierzenie bezpośredniego wpływu podświadomości e-klienta na jego decyzje zakupowe pozwala zwiększyć skuteczność oraz profesjonalizm komunikacji biznesowej przy nastawieniu na konkretne wyniki i rezultaty.
Projekt składa się z trzech etapów:
- Badanie i Raport – reprezentatywne badanie zachowania konsumenckiego e-klienta, którego wyniki przedstawione zostaną w postaci narzędzia do prognozowania, planowania i podejmowania decyzji sprzedażowych, reklamowych i promocyjnych
- Konferencja – premiera informacji zebranych poprzez badanie odbędzie się na konferencji poświęconej przedstawieniu wyników badania, rekomendacji rynkowych oraz najlepszych praktyk przez ekspertów projektu i zaproszonych gości
- Warsztaty – służą przekazaniu doświadczeń i podniesieniu praktycznych kompetencji uczestników projektu w obszarze 4Z e-biznesu
Więcej informacji na stronie: internet.nf.pl