Biografia Steve Jobsa, napisana przez Waltera Isaacsona pojawiła się na półkach sklepowych w USA w dniu dzisiejszym (w Polsce książka zostanie wydana 21. listopada). Można w niej przeczytać między innymi, że Apple miało aspirację, by wejść na rynek telewizji.
Washington Post opublikowało w piątek mały przeciek, który wyjawił fragment rozmowy, którą Isaacson odbył z Jobsem. Wynika z niej, iż Jobs stworzył produkt, który ma zmienić telewizję bardziej, niż iPhone zmienił rynek telefonów i iPad rynek muzyczny. Oto treść przecieku:
„Mam zamiar stworzyć zintegrowany odbiornik telewizyjny, który jest bardzo prosty w obsłudze. Będzie on w pełni zsynchronizowany ze wszystkimi urządzeniami przy pomocy iCloud. Użytkownicy nie będą już musieli używać pilotów do DVD i telewizji kablowej. Będzie to najprostszy interfejs użytkownika, jaki możecie sobie wyobrazić.”
Pogłoski, że Apple zamierza wejść na rynek RTV wirowały już od lat. W marcu pojawiły się informacje, jakoby Apple pracowało nad ?Smart TV?. Wczesnego lata natomiast inna plotka informowała, iż klienci już niedługo będą mogli korzystać z telewizorów firmy Apple.