Kiedy Microsoft tydzień temu zaprezentował światu swojego pierwszego laptopa, media rozpoczeły krwawą batalię o dostęp i możliwość sprawdzenia Surface Booka w praktyce. Jak się okazuje nie tylko branża technologiczna dostrzegła potencjał tego urządzenia, gdyż na tą chwilę gigant z Redmond wyprzedał wszystkie dostępne wersje Booka.
Za najtańszy model Surface Booka musimy zapłacić blisko 1 500 USD. Jest to cena porównywalna z MacBookiem Pro, który stanowi bezpośrednią konkurencję dla laptopa Microsoftu. Ta kwota nie przeszkodziła jednak firmie pana Nadelli wyprzedać w pre-orderze wszystkie wersje tego urządzenia. Jeśli zadowolenie klientów dorówna popytowi na ten sprzęt to Microsoft będzie miał swój pierwszy sprzętowy bestseller.
Na oficjalne dane sprzedażowe będziemy musieli jednak jeszcze trochę poczekać. Niestety w tej chwili Microsoft nie zamierza podzielić się z nami informacją ile właściwie sztuk Surface Booka było przeznaczonych na pre-order, ale chyba możemy śmiało założyć, że w Redmond od jakiegoś czasu ludzie uśmiechają się coraz szerzej.