Eksperyment rozgrywać się będzie w samym sercu „miejskiej dżungli”, na oczach mieszkańców Warszawy przez siedem dni. Wystarczy… zamieszkać w przeźroczystym kubiku.
Patryk – wybrany w trakcie specjalnego procesu rekrutacji ochotnik na tydzień stanie się bohaterem kontrowersyjnego wydarzenia i zamieszka w szklanym, całkowicie przezroczystym, zaprojektowanym specjalnie na potrzeby eksperymentu „Kubiku LG”.
Szklany apartament stanął w samym centrum Warszawy, a przebywający w nim bohater będzie komunikować się ze światem zewnętrznym tylko i wyłącznie za pomocą telefonu komórkowego LG Swift (GT540) przez portal społecznościowy Facebook oraz Fan Page onLife.
Bohater akcji będzie miał 7 dni na zbudowanie wokół siebie siatki kontaktów i społeczności, która pomoże mu wydostać się ze szklanego apartamentu w trakcie toczącej się gry o jego uwolnienie.
LG stworzyło onLife, ponieważ pragnie sprawdzić na ile każdy z nas znajdując się nawet na bezludnej wyspie czego symbolem jest szklany Kubik, może prowadzić życie towarzyskie tylko przy pomocy telefonu LG z dostępem do portali społecznościowych.
Równocześnie na dedykowanym Fan Page onLife na portalu Facebook będzie przeprowadzona gra ARG (Gra Rzeczywistości Alternatywnej), w której jedną z zasad będzie odnalezienie specjalnych kodów ukrytych w różnych częściach Warszawy. W ten sposób współpraca internautów połączona z działaniem w świecie rzeczywistym stanie się jedynym kluczem do wydostania Patryka z Kubika LG.