Chyba każdy z nas w którymś momencie swojego życia miał styczność z zegarkiem firmy Casio. Jak się okazuje ten japoński gigant stwierdził, że czas najwyższy zamieszać trochę na rynku, który został zdominowany przez produkt Apple i urządzenia z systemem Google.
W rozmowie z Wall Street Journal CEO Casio, Kazuhiro Kashio, wyjawił, iż jego firma w marcu 2016 chce zaprezentować światu swoją interpretację smartwatcha. Z jego relacji wynika, że ma to być urządzenie nie tylko wygodne w codziennym użytkowaniu, ale również eleganckie i wytrzymałe. Jego cena ma się wahać w rejonie 400 USD. Taka kwota raczej nie plasuje go w kategorii tanich smartwatchy, ale należy pamiętać, że za tę cenę mamy dostać urządzenie, które wytrzyma więcej niż dotychczasowe produkty w tym segmencie. Niestety Kashio nie zdradził żadnych szczegółów dotyczących specyfikacji, rozmiarów czy nawet kierunku rozwoju tego urządzenia.
CEO Casio nie potwierdził również, czy jego firma będzie chciała skorzystać z systemu operacyjnego Android Wear. Ostatnia próba wejścia Japończyków na rynek inteligentnych zegarków zakończyła się na jednym z modeli G-Shock, którego wyposażono w Bluetooth do komunikacji ze smartfonem.